Силабуси обов’язкових ОК

Перший (бакалаврський) рівень Спеціальність 014.021 «Середня освіта. Мова та  зарубіжна література (англійська)»
Освітня програма «Середня освіта (англійська мова і література)»

1. Історія України та національної культури
2. Здоров’язбережувальні технології та домедична допомога
3. Сучасна українська літературна мова
4. Вступний курс друга іноземна мова (німецька)
5. Вступний курс друга іноземна мова (французька)
6. Філософія
7. Вступ до спеціальності, основи науково-дослідницької діяльності та академічної доброчеснтсті
8. Зарубіжна література
9. Психологія
10. Педагогіка
11. Основна іноземна мова (англ.) 1 курс
Основна іноземна мова (англ.) 2 курс
Основна іноземна мова (англ.) 3 курс
Основна іноземна мова (англ.) 4 курс
Основна іноземна мова (англійська)
12. Друга іноземна мова (німецька)
13. Друга іноземна мова (французька)
14. Методика навчання іноземних  мов і культури  2 курс
Методика навчання іноземних мов і культури 3 курс
Методика навчання іноземних  мов і культури  4 курс
Методика навчання іноземних мов і культур
15. Методика навчання зарубіжної літератури
16. Лексикологія
17. Теоретична граматика
18. Теоретичний курс англійської мови
19.

 

Теоретичний курс  друга іноземна мова (французька)
Теоретичний курс друга іноземна мова (німецька)
20. Курсова робота з методики навчання іноземних мов і культур
Курсова робота з методики навчання (ІМіК-ЗЛ)
21. Навчальна практика І (мовна корективно-фонетична)
22. Навчальна практика ІІ (кероване педагогічне спостереження)
23. Виробнича практика І
Виробнича педагогічна практика І (помічник вчителя)
24. Виробнича практика ІІ
Виробнича педагогічна практика ІІ (вчитель-практикант)
25. Програма_комплексного атестаційного екзамену з англійської мови та методики навчання іноземних мов і культур (за ОП 2021)
Атестація з АМ, педагогіки та методики навчання ІМіК
26. Програмові вимоги атестації з ДІМ (німімецька мова)_СОА (за ОП 2021)
Атестація (комплексний кваліфікаційний екзамен з ДІМ, ЗЛ і методи навчання ЗЛ) за ОП редакції 2024 р.

Матриця відповідності програмних результатів навчання, освітніх компонентів, методів навчання та оцінювання