![]() |
кандидат педагогічних наук,
доцент
|
Посада: доцент кафедри англійської філології.
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук (2011).
Наукове звання: доцент.
Наукові інтереси: порівняльна педагогіка, методика викладання англійської мови
Додаткова інформація:
Автор понад 30 наукових і навчально-методичних праць. Здійснює керівництво написанням магістерських робіт. Публікується у
рецензованих наукових виданнях Європи та США.
Членство у громадських організаціях:
1. TESOL International Association
2. TESOL-Ukraine
3. IATEFL
4. Global Compassion Coalition
5. American Association for Applied Linguistics (AAAL)
6. Асоціації германістів України
Стажування:
1. Гантерський коледж Міського університету Нью-Йорка, тема: “Professional development and exchange for educators of pre-service
English language teachers” 27.04.2023 по 17.05.2023, сертифікат, 3,3 кредити (100 год.), наказ № 436 від 12.07.2023 р.
2. Освітня програма TESOL Career Path Development (CPD) Professional Learning Network (PLN) Mentoring Program, (лютий-липень 2023 року)
3. The U.S. Embassy supported the project “Professional Development for Instructors of Pre-Service EFL Teachers”, що тривала з грудня 2022 до грудня 2023 (загалом 180 hours (6 ECTS credit points))
4. “Teacher’s Internship: AI-tools for Education”, організоване IT Ukraine Association та EPAM Campus, сертифікат 2 кредити (60 годин)
(січень-лютий 2025)
Навчальні дисйипліни:
ОІМ (англійська) 1, 2 курси
МВІМ 4 курс
ПГ 1 курс
Дистанційне навчання іноземних мов (вибіркова дисципліна)
Консультації:
вівторок 13:50 – 15:10 (ауд. 209, гум.к.)
четвер 13:50 – 15:10
(онлайн https://us05web.zoom.us/j/88557904911?pwd=pACGfRRfGFF4p5sM2AOIWARpk7t5cT.1)
Основні публікації (2020 – 2025 рр.)
Scopus:
1. Strashko, I., Melnyk, I., Kozak, V., Torchynska, N., & Dyiak, O. (2024). Linguistic Analysis of Texts in Philological Research: The Use of Salesforce Einstein Artificial Intelligence. Forum for Linguistic Studies, 6(3), 246–259. https://doi.org/10.30564/fls.v6i3.6601
2. Matiiash-Hnediuk, I., Chura, Y., Melnyk, I., Datsko, Y., & Devitska, A. (2024). Evolving Representations of Childhood: A Diachronic Analysis of the Lexeme Child in British Newspapers from the 18th To 21st Centuries. Forum for Linguistic Studies, 6(4), 97–110.
https://doi.org/10.30564/fls.v6i4.687
Фахові видання:
1. Мельник, І. Є., Скоробагатська, О. І. (2023). Аналіз проблеми управління якістю освіти в умовах диверсифікації освітнього простору в Україні. Академічні візії, (17). URL : https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/205
2. Bocharova O., Melnyk I., Martin White’s Theory in the Context of Interdisciplinarity in Comparative Pedagogy. Forum Pedagogiczne.
Tom, 14, №2 (2023). ISSN 2083-6325 (Print) e-ISSN 2449-7142 (Online)
3. Bocharova O., Melnyk I., Wojna na Ukrainie: Edukacja Uchodzcow w Europie. Społeczeństwo. Edukacja. Język, Tom, 17, №2 (2023). ISSN 2353-1266 (Print), e-ISSN 2449-7983 (Online)
4. Bocharova O., Melnyk I., Teacher as the creator of educational space of support and development of students’ abilities and talents. Prima Educatione, Vol 7 (2023). ISSN: 2657-3229 (Print)
5. Мельник І.Є., Ткаченко Л.М., Калініченко Т.М. Інтеркопусний аналіз лексико-семантичних зв’язків у сучасних мовах. Закарпатські філологічні студії» № 30 (2023 р.). ISSN 2663- 4880 (print), ISSN 2663-4899 (online)
6. Datsko Yu.M., Devitska A.I., Melnyk I.E. Development of professional reflection skills in English classroom observation. Закарпатські філологічні студії, № 38 (2024 р.). ISSN 2663-4880 (print), ISSN 2663-4899 (online)
кафедра англійської філології
Шевченка, 57, кімн. 209
тел.: +38 0342 596069
e-mail: inesa.melnyk@pnu.edu.ua
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

