Романишин Ігор Михайлович

кандидат педагогічних наук,

доцент

Google Scholar

ORCID

Web of Science

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Вчене звання: доцент

     У 1986-1994 рр. – навчався на факультеті романо-германської філології Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. З вересня 1994 року – працює на кафедрі англійської філології. У листопаді 1999 року – захистив кандидатську дисертацію “Формування моральних відносин підлітків в умовах мікросоціуму” (експериментальне дослідження з морального виховання старшокласників засобами англійської мови).

      Стажувався у Чернівецькому національному університеті імені Ю.Федьковича (2005), Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (2010), London Metropolitan University, Лондон, 2012), Інституті світових мов (м. Ташкент, Узбекистан, 2013), Norwich Institute of Language Education (м. Норіч, Велика Британія, 2014), International Historical Biographical Institute (онлайн, Dubai, New York, Rome, Jerusalem, Beijing, 2021).

    Пройшов курси навчання: 

  • “Вивчення новітніх методик та практики TESOL” (Волинський державний університет імені Лесі Українки (Луцьк, 1996),
  • “Англійська мова для професійного спілкування” (British Council Ukraine, Львівська комерційна академія, Львів, 2005),
  • “Підготовка українських фахівців у галузі тестування з англійської мови” (British Council Ukraine, Київ, 2006-2007),
  • “Курс навчання розробників тестових завдань” (Український центр оцінювання якості освіти, Програма сприяння зовнішньому тестуванню в Україні USETI, Київ, 2008-2009), “Learning Technologies for the Classroom” (British Council Ukraine, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Івано-Франківськ, 2009),
  • “Professional Development” (Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Івано-Франківськ, 2010),
  • “Teaching English e-Moderators Course” (British Council Turkey, Стамбул, 2010);
  • “Теорія та методика навчання іноземних мов” (Київський національний лінгвістичний університет, м. Київ, 2010-2011); літні та зимові школи Британської Ради в Україні та МОН «Післядипломна педагогічна освіта вчителів іноземних мов» (з 2013 р.),
  • постійно діючий науково-практичний семінар Британської Ради в Україні та МОН у рамках спільного проекту «Шкільний вчитель нового покоління» (з 2013 року),
  •   Special Educational Needs On-line Course (British Council Ukraine, жовтень 2014-лютий 2015 р.); E-moderator Essentials: Synchronious e-moderating (British Council, березень 2015 р.),
  • теоретичний онлайн курс «Introduction to E-Learning Theory and Practice» (вересень 2015 р.),
  • 30-годинний тренінг в рамках проекту MoPED, ПНУ, 2019. 
  • 14 годин програми Сamp L.E.A.D University, Тернопіль, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2019.
  • 80-годинний онлайн курс Prometheus «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» (26.03.2020)
  • 18-годинна програма дистанційного тренінгу «Я роблю це так» з організації дистанційного навчання засобами» G Suite for Education (Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, кафедра математики та інформатики і методики навчання) (22-27.04.2020)
  • 60-годинний онлайн курс Prometheus «Освітні інструменти критичного мислення» (05.04.2020)
  • 60-годинний онлайн курс Prometheus «Медіаграмотність для освітян»
  • (05.04.2020)
  • 12-годинний онлайн курс Future Learn «Language Assessment in the Classroom», British Council (04.06. 2020)
  • 20-годинний онлайн курс «EXAM STRATEGIES FROM A TO Z», British Council (25.10.2020)
  • онлайн тренінг “TESOL Methodology MOOC 2021”, Online Professional English Network (5.07.– 10.08.2021);
  • онлайн тренінг “Експерт з акредитації освітніх програм”, платформа масових відкритих онлайн-курcів Prometheus (02.11–12.11.2021)
  • Онлайн навчання за програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо упровадження Державного стандарту базової середньої освіти для тренерів-педагогів (Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, листопад, 2021)
  • Професійне підвищення кваліфікації у формі самоосвіти (60 год.) “Professional Development for Teacher Trainers”, Online Professional English Network, 2022.

Загальна кількість публікацій – 86. З них, 55 статей, тез і матеріалів конференцій, словник, навчальний посібник і 29 навчально-методичних видань.

Відповідальний редактор збірника Матеріалів міжнародної науково-практичної конференції «Викладання іноземних мов в Україні та за її межами: досвід і виклики», Івано-Франківськ, 21-22 березня 2019 р.; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Івано-Франківськ: НАІР, 320 с. ISBN 978-966-2716-34-4

Публікації за 2018-2023 роки:

 Ihor Romanyshyn. Pre-service English teacher training reform project in Ukraine: assessment for learning and of learning / “Inspiring Professional Excellence in Teaching Languages”, symposium proceedings (4 ; 2018 ; Chisinau). IV International spring symposium proceedings “Inspiring Professional Excellence in Teaching Languages”, March 16th-17th, 2018 / sci. com.: Anca Cehan [et al.] ; org. com.: Viorica Cebotaroş [et al.]. – Bălţi : S. n., 2018 (Tipogr. Indigou Color“). Pp. 173-186. 

Програма виробничої педагогічної практики (вчитель-практикант) для студентів 4-го курсу спеціальностей 014 Середня освіта (Англійська мова і література), 035 Філологія (Англійська мова і література) : [навчальне видання] / Розробник: І.М. Романишин. – Івано-Франківськ: Бойчук А.Б., 2018. 36 с.

Ігор Романишин. Зміст, форми та методи навчання курсу “Principles of Communicative Language Teaching” / Викладання іноземних мов в Україні та за її межами: досвід і виклики. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, Івано-Франківськ, 21-22 березня 2019 р. / відп. ред. І.М. Романишин; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Електронні дані (Об’єм: 2,89 Мб). Івано-Франківськ: НАІР, C. 241-244

ELT Methodology: Developing Learner Autonomy (Activity Book for Year 2 Students) : [практикум з методики навчання англійської мови для студентів 2-го курсу спеціальності 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська))] / Розробник: І.М. Романишин. Івано-Франківськ : Бойчук А.Б., 2019. 54 с.

Ihor Romanyshyn. Teacher educator’s perceptions of the ELT Methodology course content sufficiency: action research / Освітні обрії. Том 50. №1(2020). 102-110.

Типова програма “Методика навчання англійської мови”. Освітній ступінь бакалавра. (2020). [Core Curriculum.  English  Language Teaching Methodology. Bachelor’s Level]. Ivano-Frankivsk: NAIR. 126 с. 

Романишин Ігор, Романишин Юлія. The Development of Pre-Service English Teachers’ Critical Thinking Skill of Evaluation  / Сучасні дослідження з лінгвістики, літературознавства і міжкультурної комунікації (ELLIC 2020): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Івано-Франківськ, 01 жовтня 2020 р. / відп. за випуск Я. В. Бистров; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Івано-Франківськ, 2020. 52-55.

Konovalenko, T. V., Yivzhenko, Y. V., Demianenko, N. B., Romanyshyn, I. M., & Yemelyanova, Y. S. (2021). The possibilities of using distance learning in the professional training of a future foreign language teacher. Linguistics and Culture Review, 5(S2), 817- 830. https://doi.org/10.37028/lingcure.v5nS2.1423 Scopus

Романишин І.М. Дистанційне навчання майбутніх учителів англійської мови з використанням підходу «перевернутий клас» / Матеріали звітної наукової вебконференції викладачів, докторантів, аспірантів університету за 2020 рік ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», 5–9 квітня 2021 р., м. Івано-Франківськ. Електронне видання. Івано-Франківськ : Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника, 2021. С. 60-62

Romanyshyn, Yu., & Romanyshyn, I. DEVELOPING EFL 8TH GRADERSʺ LEARNER AUTONOMY THROUGH PROJECT WORK / Пріоритетні  напрямки  та  вектори  розвитку  світової  науки: матеріали I Міжнародної студентської наукової конференції (Т.2), м. Миколаїв, 21 травня, 2021 р. / Молодіжна наукова ліга.— Вінниця: Європейська наукова платформа, 2021. 104-106. DOI: https://doi.org/10.36074/liga-21.05.2021. Вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/liga/article/view/12769;

Demchuk, Y., & Romanyshyn, I. STRATEGIES FOR ENSURING EQUAL PARTICIPATION OF EFL GRADE 8 STUDENTS DURING GROUP WORK / Пріоритетні  напрямки  та  вектори  розвитку  світової  науки: матеріали I Міжнародної студентської наукової конференції (Т.2), м. Миколаїв, 21 травня, 2021 р. / Молодіжна наукова ліга.— Вінниця: Європейська наукова платформа, 2021. 107-109. DOI: https://doi.org/10.36074/liga-21.05.2021. Вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/liga/article/view/12767

Lesiv, Y., & Romanyshyn, I. IMPROVING EFL GRADE 7 STUDENTS’ SPEAKING SKILLS THROUGH STORYTELLING / Пріоритетні  напрямки  та  вектори  розвитку  світової  науки: матеріали I Міжнародної студентської наукової конференції (Т.2), м. Миколаїв, 21 травня, 2021 р. / Молодіжна наукова ліга.— Вінниця: Європейська наукова платформа, 2021. 110-112. DOI: https://doi.org/10.36074/liga-21.05.2021. Вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/liga/article/view/12768;

Hoshylyk, M., & Romanyshyn, I. WAYS TO ENHANCE THE EFFICIENCY OF COOPERATIVE LEARNING OF 10-TH GRADE STUDENTS / Пріоритетні  напрямки  та  вектори  розвитку  світової  науки: матеріали I Міжнародної студентської наукової конференції (Т.2), м. Миколаїв, 21 травня, 2021 р. / Молодіжна наукова ліга.— Вінниця: Європейська наукова платформа, 2021. 116-118. DOI: https://doi.org/10.36074/liga-21.05.2021. Вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/liga/article/view/12768;

Methods of Teaching Foreign Languages and Cultures: Classroom Management (Activity Book for Year 2 Students) : [практикум з методики навчання іноземних мов і культур для студентів 2-го курсу спеціальності 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська))] / Розробник: І.М. Романишин. Електронне видання (Об’єм: 2,52 МБ). Івано-Франківськ: НАІР, 2021. 80 с.

Yuliia Zahrebniuk, Vasyl Zheliaskov, Ihor Romanyshyn, Nonna Varekh, Polina Yakymenko, Uliana Bylytsia. Methodological Fundamentals Of Application Of Competencies For Teachers Of Foreign LanguagesInternational Journal of Computer Science and Network Security, VOL.21 No.11, Nov 30, 2021. Pp. 328-332. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2021.21.11.44

Ihor Romanyshyn, Svitlana Yatsiv. The method of forming junior high school EFL learners’

competence in listening to and reading texts / Гірська школа Українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних наук. №26(2022). 145-151. https://journals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/issue/view/303/Whole%20issue

Романишин І.М. Особливості методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови в умовах пандемії COVID-19 / Матеріали звітної наукової вебконференції викладачів, докторантів, аспірантів університету за 2021 рік Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 4–5 квітня 2022 р., м. Івано-Франківськ. Електронне видання. Івано-Франківськ : Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника, 2022. С. 25-26.

Вступ до спеціальності, основи науково-педагогічних досліджень і академічна доброчесність: Навчально-методичний посібник / Розробник: І.М. Романишин. Електронне видання (Об’єм: 1,37 МБ). Івано-Франківськ : «НАІР», 2022. 70 с.

Програма навчальної практики ІІ (кероване спостереження) : Навчальне видання для спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації 014.021 – англійська мова і література / Розробник: І.М. Романишин. Вид. 2-е, випр. і доп. Електронне видання (обсяг 1,25 МБ). Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2022. 42 с.

Romanyshyn I., Yatsiv S. and Demchuk Y. (2023). The Method of Ensuring Equal Participation of Students During Group Work in the Crisis of the Covid-19 Pandemic. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 10, 1 (Apr. 2023), 61-75. DOI: https://doi.org/10.15330/jpnu.10.1.61-75 Категорія Б

Гарант освітньої програми «Середня освіта (Англійська мова і література)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (з 2016 р.);

Член науково-методичної ради факультету іноземних мов (з 2018 р.);

Член Ради з якості Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (з 2020 р.).

Експерт з акредитації освітніх програм Національного агентства з якості вищої освіти (з 2023 р.)

Викладає навчальні дисципліни:

  • «Вступ до спеціальності, основи науково-педагогічних досліджень і академічна доброчесність» (1 курс, спеціальність 014.021 «Середня освіта. Мова і література (англійська)»)
  • Методика навчання англійської мови (2 курс, спеціальність 014 Середня освіта “Англійська мова і література”).
  • Методика навчання англійської мови (3 курс, спеціальність 014 Середня освіта “Англійська мова і література”).
  • Методика навчання англійської мови (4 курс, спеціальність 014 Середня освіта “Англійська мова і література”).
  • Практична граматика (2 курс, спеціальність 014.02 «Середня освіта. Мова та зарубіжна література (англійська)”);
  • Основи англійської пунктуації (3 курс, спеціальність 014.02 «Середня освіта. Мова та зарубіжна література (англійська)”).
  • Мовне тестування й оцінювання (4 курс, СОА)

Здійснює наукове керівництво освітньо-кваліфікаційними роботами з методики навчання германських мов.

Методичні рекомендації з написання освітньо-кваліфікаційних робіт

Як стати успішним студентом (рекомендації)

Матеріали для самостійної роботи:

Вступ до спеціальності, основи науково-педагогічних досліджень і академічна доброчесність_Навч.-метод. посібник_Романишин І.М._20223

Навчальний посібник Англійська пунктуація

Навчально-методичні матеріали для учасників Навчальної практики (помічник учителя)_СОА 3 курс

Навчально-методичні матеріали для учасників Виробничої практики_СОА 4 курс