Доценти кафедри англійської філології презентували результати дослідження на міжнародній конференції  TESOL Virtual Convention 2024 (USA)

12 квітня доценти кафедри англійської філології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Наталія Куравська, Тетяна Марчук і Діана Сабадаш, а також лекторка з США – викладачка англійської мови як іноземної Кейт Мюллер представили результати свого дослідження «Overcoming EFL Class Communication Challenges While Teaching During Wartime» на щорічній конвенції TESOL 2024 Virtual Convention.
Одним із ключових аспектів їхнього дослідження було виявлення й вирішення проблем, з яким стикаються студенти під час спілкування на заняттях англійської мови в умовах воєнного конфлікту. Результати дослідження розкривають вплив війни на комунікацію з точки зору чотирьох різних викладачів: трьох українських викладачів із Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника й одного американського викладача, який дистанційно працює з українськими студентами в рамках програми Virtual English Language Educator.
Команда викладачів проаналізувала відгуки студентів про те, коли і чому, на їхню думку, виникли ці проблеми і як змінилися їхні комунікативні стратегії від початку війни до сьогодні. У дослідженні були запропоновані як онлайн, так і офлайн вправи, які допоможуть у вирішенні цих проблем. Результати дослідження виявилися на диво актуальними й цікавими для педагогічної спільноти. Вони висвітлили необхідність адаптації методик і підходів до викладання англійської мови в умовах воєнного конфлікту.
Окрім педагогічних прийомів, комунікація під час занять залежить від безпечної й комфортної атмосфери. Війна, безумовно, створила додаткові проблеми для цієї безпечної й комфортної атмосфери під час занять, тому в дослідженні наголошено на важливості створення сприятливого середовища для навчання й розвитку комунікативних навичок студентів у воєнних умовах.
Викладачі поділилися своїм досвідом і рекомендаціями з колегами з усього світу, що сприяло обміну знаннями й підвищенню професійного рівня викладачів англійської мови як іноземної. Результати їхньої роботи зацікавили багатьох учасників конвенції й викликали активні обговорення під час віртуальної дискусії. Вони висловили надію, що їхні зусилля сприятимуть покращенню якості навчання англійської мови під час воєнних конфліктів і допоможуть викладачам з усього світу знаходити ефективні підходи до навчання в умовах кризи.