Звітна конференція за результатами виробничої педагогічної практики

25 квітня 2024 року відбулася підсумкова конференція за результатами виробничої педагогічної практики студентів 4-го курсу спеціальності 014 Середня освіта. Мова і література (англійська) факультету іноземних мов. Практика була організована та проведена відповідно до наказу ректора університету та навчального плану і тривала 4 тижні в закладах загальної середньої освіти міста Івано-Франківська – ліцеях № 1, 19, 22 і 25.
Методичну роботу забезпечували викладачі фахових кафедр, зокрема англійської філології – доценти Мельник І.Є., Романишин І.М., Іванотчак, Н.І., Пилячик Н.Є., Білянська І.П., Яців С.О., старший викладач Бойчук І.Є., асистент Юрчишин В.М.; педагогіки – професори Стинська В.В., Савчук Б.П., асистент Паска Т.В.; психології – доцент Яремчук В.В.
Умови на базах практики були сприятливими для проведення виробничої практики, не зважаючи на воєнний стан. Студентам давали цінні поради та всіляко сприяли в проведенні запланованих уроків і позакласних заходів досвідчені наставники – 17 вчителів англійської мови та 16 класних керівників, робота яких забезпечувалася належною матеріально-технічною базою, спеціалізованими кабінетами та технічними засобами навчання.
Аналіз звітів за результатами виробничої практики показав, що всі майбутні вчителі успішно виконали програму практики, зокрема 69% з них отримали відмінні оцінки, 27% – добрі. Студенти удосконалили навички планування, організації та проведення уроків і позакласних заходів, аналізу власних уроків та уроків, проведених вчителями-наставниками і колегами, сформували вміння аналізувати усі аспекти роботи вчителя-практиканта, пов’язали набутий досвід з навчальним матеріалом усього курсу методики навчання основної іноземної мови, опанували технології дистанційного навчання.
Як зазначили заступник директора з навчально-виховної роботи Ліцею №1 Івано-Франківської міської ради Ірина Бойчук та керівник-методист кафедри англійської філології Інеса Мельник, студенти продемонстрували належний рівень професійно-методичної підготовки, володіння м’якими навичками і цифрову грамотність, є повністю готовими до виконання трудових функцій вчителя і класного керівника закладу загальної середньої освіти.