Гошилик Володимир Богданович

кандидат філологічних наук,

доцент

 

Персональна інформаціяНавчальні дисципліниОсновні публікаціїКонтакти

Наукові інтереси: семантичний синтаксис, когнітивна лінгвістика, дискурс-аналіз, теорія і практика міжкультурної комунікації, лінгвопрагматика, країнознавство, лінгвокраїнознавство, методика викладання іноземних мов, ІКТ, дистанційне навчання, критичне мислення, інформаційна грамотність у всіх проявах, академічна доброчесність, проблеми сталого розвитку.

Навчальні дисципліни: “Лінгвокраїнознавство”, “Лінгвопрагматика”, “Практичний курс англійської мови” (3 курс).

Додаткова інформація: Автор 78 наукових і навчально-методичних праць, в точу числі 61 статті, 1 колективної монографії, 16 навчальних та навчально-методичних посібників, зокрема 1 навчального посібника з грифом МОН України. Здійснює наукове керівництво аспірантами за спеціальностями 10.02.17 – порівняльно-історичне і типологічне мовознавство та 10.02.04 – германські мови (2 дисертації захищено). Працює над докторською дисертацією за спеціальністю 10.02.17 – порівняльно-історичне і типологічне мовознавство.

Стажування:

  • курс на платформі Coursera “The Sustainable Development Goals – A global, transdisciplinary vision for the future” професора Кетрін Річардсон, Центр Сталого Розвитку, Копенгагенський університет, м. Копенгаген, Данія (2020 рік);
  • 5-тижневий спецпроект з медіаграмотності “Very Verified: A Course on Media Literacy” від посольства США, МОН України та міжнародної освітньої організації IREX, м. Івано-Франківськ, Україна (2019 рік);
  • 30-годинна школа професійної майстерності спільного проекту МОН України та Британської Ради в Україні “Шкільний учитель нового покоління”, м. Львів, Україна (21-27 січня 2018 року);
  • наукове стажування в Інституті англістики Грацького університету імені Карла і Франца, м. Грац, Австрія (2015 рік);
  • наукове стажування на кафедрі прикладної лінгвістики та методики викладання англійської мови Інституту англійської філології Ягелонського університету, м. Краків, Республіка Польща (2013 рік);
  • наукове стажування на кафедрі англійської філології Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, м. Київ, Україна (2012 рік);
  • TEFL Training Course PROFESSIONAL DEVELOPMENT професора фонду Фулбрайт Марти Кухар, кафедра англійської філології, факультет іноземних мов, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ, Україна (2010 рік).

Членство у громадських організаціях: 

  • US National Association for Media Literacy Education (з 2020 року);
  • ГО “Орієнтири сталого розвитку” (Директор, з 2019 року);
  • ГО “Центр дослідження комунікації” (Співзасновник, з 2017 року);
  • Polish Association of Cognitive Linguistics (з 2015 року);
  • Українська асоціація когнітивної лінгвістики і поетики (з 2011 року);
  • TESOL-Ukraine (з 2002 року).

Участь у держбюджетних наукових темах Міністерства освіти і науки України: “Концептуальна і мовна картини світу” (номер державної реєстрації 0113U001963).

Відзнаки і нагороди: Грамота голів Івано-Франківської ОДА та Івано-Франківської обласної ради (2009).

• “Лінгвокраїнознавство” (4 курс, Філологія)

• “Інформаційно-комунікативні технології (ІКТ) у викладанні англійської мови” (4 курс, Філологія та СО)

• “Розвиток міжкультурної компетенції” (4 курс, СО)

• “Практичний курс англійської мови” (3 та 4 курси, Філологія)

 

  • British Mass Media : Навчально-методичний посібник для студентів III курсу / Телегіна Н.І., Гошилик В.Б. – Івано-Франківськ, 2007. – 62 с. – Англ. мовою.
  • Гошилик В.Б. Лінгвокраїнознавство : Навчально-методичний посібник / В.Б. Гошилик. – Івано-Франківськ, 2007. – 64 с.
  • A Glossary of Intercultural Communication / Ed. by Goshylyk V.B., Goshylyk N.S. – Ivano-Frankivsk, 2010. – 64 p.
  • Предикат у структурі речення. – Київ – Івано-Франківськ – Варшава: Вид-во Прикарпатського нац. ун-ту ім. В. Стефаника, 2010. – 430 с. – 22 д.а. [Авторський текст: Стійка дієслівно-іменна сполука як аналітичний дієслівний предикат]
  • Гошилик В.Б. Методичні рекомендації щодо проведення проміжного та підсумкового контролю у викладанні англійської мови на факультеті іноземних мов / В.Б. Гошилик, Т.В. Скібіцька. – Івано-Франківськ, 2011. – 48 с. – Англ. мовою.
  • Story Retelling : Збірник текстів для переказів для студентів ІІІ курсу англійського відділення / уклад. Гошилик В.Б., Мінцис Е.Є., Гошилик Н.С., Мінцис Ю.Б. – Івано-Франківськ, 2011. – 60 с. – Англ. мовою.
  • British and American National Symbols in the EFL Classroom: Навчальний посібник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Івано-Франківськ, 2012. – 120 с. – [DVD-ROM]. – Англ. мовою.
  • Гошилик В.Б., Гошилик Н.С. Films and Short Videos in the EFL Classroom : Travelling, Cinema, Education, Art / Володимир Гошилик, Наталія Гошилик. – Івано-Франківськ : НАІР, 2013. – 112 с. – 2 електрон. опт. диски (DVD-ROM). – Англ. мовою. (З грифом МОН)
  • Гошилик В.Б. До проблеми когнітивно-дискурсивного опису граматичної категорії часу / В.Б. Гошилик // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство) : збірник наукових праць / [гол. ред. Н.Л. Іваницька]. – Вінниця : ТОВ «Фірма «Планер», 2013. – С. 19-23.
  • Гошилык В.Б. Предконцептуальный и концептуальный уровни восприятия времени / В.Б. Гошилык, Н.С. Гошилык // Лингвистика XXI века : сб. науч. ст. : к 65-летнему юбилею проф. В.А. Масловой / соред. В.В. Колесов, М.В. Пименова, В.И. Теркулов. – М. : Флинта, 2014. – С. 472-480.
  • Гошилык В.Б. Темпус, таксис, хронос : когнитивные параметры соотношения / В.Б. Гошилык, Н.С. Гошилык // Когнитивные исследования языка / Гл. ред. серии Н.Н. Болдырев. Вып. XVIII : Язык, познание, культура : Методология когнитивных исследований : материалы Международного конгресса по когнитивной лингвистике. 22-24 мая 2014 года / Отв. ред. вып. Е.И. Голованова. – М. : Ин-т языкознания РАН; Тамбов : Изд. дом ТГУ им. Г.Р. Державина; Челябинск : Изд-во Челяб. гос. ун-та, 2014. – С. 302-304.
  • Goshylyk V. The Grammaticalization of the English Analytical Future Tense Forms / V. Goshylyk // The Book of Abstracts of The 12th Conference of the European Society for the Study of English, 29 August – 2 September 2014, Pavol Jozef Šafárik University in Košice, Slovakia / Ed. by Tim Caudery, Zuzana Naďová and Slávka Tomaščíková. – Košice : The Slovak Association for the Study of English, 2014. – P. 124.
  • Гошилык В.Б. Концептуальные характеристики восприятия времени / В.Б. Гошилык // Мир языков : ракурс и перспектива : Материалы VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 22 апреля 2015 г. В 7 т. – Т. 7 / отв. ред. Н.Н. Нижнева. – Минск : БГУ, 2015. – С. 17-23.
  • Гошилык В.Б. Способы и локализация действия в темпоральной метафоре TIME IS SPACE / В.Б. Гошилык, Н.С. Гошилык // Мир языков : ракурс и перспектива : Материалы VII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 22 апреля 2016 г. В 3 т. – Т. 2 / отв. ред. Н.Н. Нижнева. – Минск : БГУ, 2016. – С. 13-15.
  • Goshylyk, V., Artysh, O. (2020). Teaching National Symbols Through Films in the EFL Classroom. European Journal of Humanities and Social Sciences. Vol. 3. Vienna: Premier Publishing s.r.o. P. 84-87.
  • Shapoval, I., Goshylyk, V. (2020). The Cognitive-Semantic Differentiation of the Optative Utterances in Modern English. European Journal of Humanities and Social Sciences. Vol. 3. Vienna: Premier Publishing s.r.o. P. 59-62.
  • Kholiavko, N., Medina, T., Goshylyk, V. (2020). Areas of the Modernization of the Lithuanian Higher Education System: A Case for Ukraine. Studies in Comparative Education. № 1 (39). P. 14-25.