Професійний розвиток та обмін досвідом для викладачів, які навчають майбутніх вчителів англійської мови

У січні 2024 року завершився проєкт Professional Development and Exchange for Educators of Preservice English Language Teachers, в якому брали участь доцентки кафедри англійської філології Ольга Білик та Інеса Мельник. Проєкт відбувався за фінансової підтримки Регіонального офісу з вивчення англійської мови (RELO) Державного департаменту США та за сприяння Центру професійного навчання Childhood Education International.

За період проєкту викладачки відвідали семінари, вебінари та тренінги під керівництвом експертів TESOL/TEFL та викладачів з США, успішно пройшли онлайн-курси з соціально- емоційного навчання, взяли участь в онлайн-конвенції TESOL 2023 та віртуальній конференції TESOL штату Нью-Йорк, пройшли стажування в освітніх закладах Нью-Йорка, виступали на всеукраїнських та міжнародних конференціях.

Результатами стажування стало створення курсів “Social-emotional learning and teaching of foreign languages” (Ольга Білик) і “Teaching English remotely” (Інеса Мельник) для студентів факультету іноземних мов.

Ольга Білик у співпраці з колегою з Ужгородського національного університету Антоніною Девіцькою створили курс на платформі Canvas “Teaching in Times of Uncertainty”.

Інеса Мельник провела декілька вебінарів на теми “Realisation of Interdisciplinary Integration in Teaching EFL”, “Interactive Notebooks in Online Secondary School EFL Classes”, “Promoting reflective teaching with “Your Smart Observation App”.

Навіть після завершення проєкту доцентки активно співпрацюють з Центром професійного навчання Childhood Education International, але тепер уже в ролі запрошених лекторів. Зокрема 24 лютого Ольга Білик виступила з презентацією “Trauma-sensitive teaching and self-care techniques in wartime context”, а Інеса Мельник “Realization of CLIL in Teaching EFL” для освітян України та США, які є учасниками нового проєкту Exploring & Enacting Holistic Language Pedagogies, організованого Childhood Education International.