Студенти групи А-14 в рамках курсу Практичної Фонетики (викладач – доц. кафедри англійської філології Діана Сабадаш) реалізували групові проєкти, що передбачали озвучку відео. Це завдання не тільки допомогло їм закріпити навички правильної вимови та інтонації, але й сприяло розвитку hard і soft skills, а також технологічних компетенцій.
Студенти працювали над вдосконаленням вимови, інтонації та акцентуації, що допомогло поліпшити фонематичне сприйняття та мовлення. Озвучка відео стала справжнім випробуванням, яке вимагало адаптації до різних мовних контекстів і покращення природності мови.
Проєкт дозволив студентам опанувати технічні навички роботи з аудіо та відеоредакторами, а також покращити комунікацію та співпрацю в команді. Це сприяло розвитку критичного мислення та навичок командної роботи.
Участь у проєктній роботі поглибила знання студентів у галузі інформаційно-комунікаційних технологій (ICT), що є важливим для кар’єрного росту. Освоєння програм для обробки мультимедійного контенту дозволяє студентам бути конкурентоспроможними на ринку праці.
Такий проєктний підхід до навчання робить процес вивчення мови більш інтерактивним та наближеним до реальних умов, що значно підвищує мотивацію студентів.
Відео озвучені студентами:
1) Курчій Ярина, Бондарук Інна, Головчук Андріана
https://youtu.be/1NThq7cP4f8?si=3HMeosUujLCVX9OY
2) Бойчук Софія, Кудла Вікторія, Долинська Ярина, Загакайло Оксана
https://youtu.be/HqISghHH0Uk
3) Бережна Ірина, Семенюк Андріана, Рисняк Анастасія, Клюс Наталя
https://youtu.be/Qldz0Swwt4I?feature=shared
4) Михайлюк Анастасія, Дутчак Анна, Гринишин Соломія, Барабаш Аліна
https://youtu.be/964nlyXen1Q?feature=shared
5) Дроняк Софія, Яворська Олеся, Хомʼяк Аліна
https://youtu.be/IsxjIQdd2jM?si=aJltZvVaXeL9cjQp