Доцентка кафедри англійської філології Ірина Білянська взяла участь у 6-денному літньому курсі підвищення кваліфікації для учителів англійської мови “Teaching for a Changing World: Thinking Critically to Take on Climate Change”

Доцентка кафедри англійської філології Ірина Білянська взяла участь у 6-денному літньому курсі підвищення кваліфікації для учителів англійської мови “Teaching for a Changing World: Thinking Critically to Take on Climate Change”, що проходив у м. Шіофок, Угорщина, з 7 по 12 липня 2024 року. Цей міжнародний захід було організовано Міжнародною асоціацією вчителів англійської мови (TESOL Угорщина), Регіональним Офісом Англійської Мови при Посольстві США в Києві (RELO Kyiv) та Посольством США в Будапешті для 60 освітян із Угорщини, Молдови, Румунії та України.
Основною темою курсу були методи навчання, які можуть бути інтегровані в освітній процес під час вивчення англійської мови і допоможуть студентам зрозуміти зміни клімату та підготувати їх до викликів, пов’язаних із глобальними екологічними проблемами. Курс включав інтерактивні заняття, що стосувались екомедійної та візуальної грамотності, екологічної ідентичності, еко-тривоги, екописьма, методики CLIL та відповідних навчальних активностей (learning experience activities), соціально-емоційного навчання, добробуту учителів (teacher wellbeing), емоційного інтелекту, використання “серйозних ігор” у навчанні. Тренінги проводили висококваліфіковані викладачі із США (Lori Edmonds, Jeff Share, Bill Robb) та Угорщини (Nora Nemeth Tartsay).
Під час навчання учасники курсу працювали у групах над створенням проєктів, що були спрямовані на підвищення екологічної свідомості учнів та студентів. Освітяни з України створили надзвичайно цікавий проєкт “Stop Ecocide in Ukraine”, щоб підвищити обізнаність іноземних колег про серйозні екологічні проблеми, які спричиняє війна,  та змусити їх задуматись над тим, як екоцид  в Україні впливає на глобальну зміну клімату. Участь Ірини Білянської у цьому курсі підвищення кваліфікації допоможе їй впроваджувати нові методи навчання у своїй педагогічній діяльності, що дозволить студентам більш глибоко зрозуміти глобальні екологічні виклики та брати активну участь у їх вирішенні.