Фомін Катерина Василівна

доктор філософії (PhD),

доцент

ORCID

WoS

Research Gate

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

Посада: доцент кафедри англійської філології.
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук (2020).
Наукове звання: доцент.
Наукові інтереси: інноваційні підходи до навчання та викладання іноземних мов, діджиталізація в освіті, віртуальна освіта, психологія багатомовності.
Додаткова інформація:
● Авторка понад 80 наукових і навчально-методичних праць, співавтор та автор наукових монографій.
● Член команди Центру Інноваційних освітніх технологій PNU-Ecosystem, фахівець з освітніх технологій та інновацій.
● Тренер курсів підвищення кваліфікації для науково-педагогічних працівників (на базі PNU-Ecosystem).
● Рецензент статей у польських журналах: “New paths to enlighten passion for education in challenging times: DigiSEL and creative education”; “Horyzonty Wychowania”;.
● Технічний редактор журналу, “Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University” наукового англомовного видання, включеного до переліку фахових видань України (категорія Б).
● Виконання обов’язків адміністратора Coursera for Campus (Online Learning Platform for Universities) – міжнародної навчальної платформи в рамках забезпечення можливостей дистанційного навчання для студентів викладацького складу Прикарпатського університету.

Членство у професійних громадських організаціях:
1. Перекладач благодійного Фонду “Razom”, створеного для супервізійних зустрічей українсько-американських психологів (професорів та доцентів Прикарпатського університету).
2. The All-Ukrainian Association of Teachers of Foreign Languages (IATEFL Ukraine)
3. Women in Localization.
4. ГО «Асоціація викладачів англійської мови «TESOL-Ukraine», міжнародної філії TESOL. Свідоцтво № 25/0080

Стажування та участь у проєктах:
1.Член академічної групи міжнародного проекту ЄС Еразмус + КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED», № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP. У рамках вказаного проекту пройшла підвищення кваліфікації: міжнародні навчальні стажування, 2019-2020.
2. Участь у міжнародному проєкті з медіаграмотності для викладачів ЗВО та ІППО, спільно організованому Посольством США в Україні, Міністерством освіти та Науки України, Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) «Вивчай і розрізняй: інфо-медійна грамотність», здобуваючи цифрові інструменти та методики навчання, новітні педагогічні компетенції, 2021.
3. “Training for the Academic Staff of the PNU: Implementation of the Best European Practices in Educational Process” (Erasmus+ Program, MoPED Project, VSPNU, Ivano-Frankivsk, 29-31 May 2019).

4. “Learning How to Learn for Youth”: an online non-credit authorized by Arizona State University and offered through Coursera. 04.16.2020. Course Certificate verify at coursera.org/verify/SAMrz5AGZYMN
5. “Learning How to Learn: Powerful mental tools to help you master tough subjects”: an online non-credit authorized by McMaster University and University of California San Diego and offered through Coursera. 04.16.2020. Course Certificate verify at coursera.org/verify/X8484K26F74A
6. «Учительський коучинг: сприяння розвитку сталих змін»: факультативний онлайн курс, підготовлений Match Teacher Residency та запропонований освітньо. Платформою Coursera. 22.04.2020. Верифікувати за посиланням coursera.org/verify/98YYAP5CTHTB
7. Міжнародний освітній грант №EG/U/21-22/10/01 від International Historical Biographical Institute (Dubai – New York – Rome – Jerusalem – Beijing) та активна участь у ІІІ Міжнародній програмі підвищення кваліфікації керіників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників «Нобелівський Курс: Нові Знання, Ідеї, Досвід, Цінності, Компетентності», в обсязі 180 годин (6 кредитів ECTS) (з них 15 годин інклюзивної освіти / 0,5 кредиту ECTS), та присвоєння кваліфікації «Міжнародний Керівник Категорії Б у галузі Освіти та Науки, відповідно до класифікації ЮНЕСКО» та «Міжнародний Вчитель/Викладач». 3 грудня 2021–20 січня 2022 р.
8. Наукове стажування в Lumsa University (Rome, Italy)на тему “Psychological, pedagogical and informational support of schoolchildren in crisis conditions” в рамках участі в міжнародних зустрічах,воршопах для педагогічних працівників, студентів та вчителів шкіл.15.02.2023- 21.06.2023. (30 годин)
9. Міжнародне стажування (комплексне підвищення кваліфікації) в очному форматі (загальний обсяг: 40 год – 1,3 ECTS) з 7 липня по 13 липня 2024 року в Adam Mickiewicz University, Poznan (Poland) на тему: «Internationalization and Internationalization at home through virtual exchange: creating motivating environment for collaborative online international learning COIL IV». Сертифікат
UAM-NAWA24-COIL3-176, July 13 th 2024.

10. Інтерактивний тренінг «Університет майбутнього: секрети успішного управління в освіті», спікер та учасник (30 акад.год). 01.07.2024.
11. Інтерактивний тренінг “Співпраця університетів і шкіл у міжнароднихпроєктах Програми ЄС Еразмус+ задля вдосконалення підготовки вчителів : e Twinning та CBHE” (Серія NSO -1011441093 N 361/2024)

Статті (в журналах Scopus)
1. Vasianovych, H., Budnyk, O., Melnyk, Ya., Fomin, K. The educator as a subject of the spiritual development of student youth. Caritas et Veritas. Journal for Christian reflections in the context of social sciences and humanities. 2023, No 2(13), 38-50. http://doi.org/10.32725/cetv.2023.020 ,

Статті (в журналах Web of Science)
1. Budnyk O., Fomin K., Novoselska N., Voitovych A. Preparing Teachers to Organize Dialogic Learning of Students: Communicative Aspect. Revista Inclusiones. Vol. 7. Núm. 4. Octubre/Diciembre, 2020. P. 117-129. URL: https://revistainclusiones.org/gallery/9%20VOL%207%20NUM%20OCTUBREDICIEMBRE2020%20REVISINCLUS.pdf
2. Fomin K., Budnyk O., Matsuk L., Mykhalchuk O., Kuzenko O., Sirenko A., Zakharasevych N. Dynamics of Future Teachers’ Cognitive Readiness Development to Organize Students’ Dialogic Learning. Revista Inclusiones. Vol. 7. Esp. Octubre/Diciembre/Junio, 2020. P. 276-288. URL: http://surl.li/rojwv, https://revistainclusiones.org/gallery/22%20VOL%207%20NUM%20OCTDIC%20E
SPECIAL2020%20REVISINCLUSIII.pdf
3. Budnyk, O., Matveieva, N., Fomin, K., Nazarenko, T., & Kalabska, V. Preparation of future teachers for the introduction of digital innovation in a rural school: problems and prospects. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 2021, 6, e13124. http://dx.doi.org/10.20873/uft.rbec.e13124
4. Potapchuk T., Fabryka-Protska O., Gunder L., Dutchak V., Osypenko Y., Fomin K., Shvets N. Use of Innovation and Information Technologies In Music Lessons. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security.
2021. Vol. 21, No.12. URL: http://paper.ijcsns.org/07_book/html/202112/202112042.html
5. Budnyk, O., Konovalchuk, In., Konovalchuk, I., Onyschuk, I., Matsuk, L., & Fomin, K. El reto de desarrollar la alfabetización económica de los niños y jóvenes. [The problem of economic literacy development of children and youth]. Revista De La Universidad Del Zulia, 2022, 13(38), P. 235-251. https://doi.org/10.46925//rdluz.38.17
6. Panchenko, O., Shynkarova, V., Maistryk, T., Budnyk, O., Nikolaesku, I., Matsuk, L., & Fomin, K. Pedagogical innovations in Ukrainian educational institutions: social challenges and realities of war. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 2022, 7, e14557. https://doi.org/10.20873/uft.rbec.e14557.
7. Budnyk, O., Kushniruk, S., Tsybulko, L., Shevchenko, A., Fomin, K. & Konovalchuk, I. Education innovations: new wartime experience of Ukrainian universities. Journal for Educators, Teachers and Trainers JETT, 2022, 13 (5), 464- 471. URL:https://jett.labosfor.com/index.php/jett/article/view/1043/698
8. Budnyk, O., Nikolaesku, I., Solovei, Y., Grebeniuk, O., Fomin, K., & Shynkarova, V. Paulo Freire’s critical pedagogy and modern rural education. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 2023, 8, e16480. http://dx.doi.org/10.20873/uft.rbec.e16480.
9. Budnyk, O., Delenko, V., Dmytryshchuk, N., Podanovska, H., Kuras, V., & Fomin, K. The teaching approach for Ukrainian children affected by war: addressing challenges in the 21st Century. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 2023, 8, e17332. http://dx.doi.org/10.20873/uft.rbec.e17332ABNT
10. Budnyk, O., Kotyk, M., Fomin, K., Popeniuk, Y., Lytvyn, I., & Matsuk, L. Rural Education in Times of War – The Case of Ukraine. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 2024, 9, e19195. URL: https://periodicos.ufnt.edu.br/index.php/campo/article/view/19195

Статті у фахових наукових виданнях України категорії Б:
1. Fomin K. Criteria, Indicators and Levels of Research of Future Teachers’ Readiness for Organization of Dialogic Teaching for Primary School Students. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 2020. Vol. 7, No. 1. p. 112-121 https://doi.org/10.15330/jpnu.7.1.112-121
2. Fomin K. Pedagogical conditions of effective training of the New Ukrainian School future teachers for the organization of dialogic learning for primary school students. Освітні обрії / 2020. №2 (51). C. 147-151. https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.147-151
3. Fomin K. Professional Training of Primary School Teachers to Organize Dialogic Learning for students: Theoretical Context. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 2021. Vol. 8, No. 1. P. 80-89. https://doi.org/10.15330/jpnu.8.1.80-89
4. Oliiar M., Fomin K. Implementation of Transdisciplinary Approach in the Process of Formation of Future Teachers’ Communicative strategic Competence. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 2021. Vol. 8, No. 1.P. 182-192. https://doi.org/10.15330/jpnu.8.1.182-192
5. Fomin K. Особливості вивчення готовності здобувачів вищої освіти до організації діалогічного навчання в початковій школі. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, 2021. IX (97), Issue: 246, Feb., P. 14-16.
https://doi.org/10.31174/SEND-PP2021-246IX97-03
6. Chervinska I., Fomin K., Nykorak Y., Chervinsyi A. Integration of Media didactics into the Educational Space of the New Ukrainian School. Mountain School of the Ukrainian Carpathians. 2021. № 25. P. 21-26. URL: https://journals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/5791

7. Будник О., Фомін К., Хайнус А. Дидактичні комікси в початковій школі: методика їх створення та використання. Освітні обрії, 2022, 54 (1), 37-48. https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.37-48
8. Oliiar, Maria & Fomin, Kateryna. Blended Learning as a means of Future primary School Teacher Professional Development. Mountain School of the Ukrainian Carpathians. 2022. № 26. P. 90-94. https://doi.org/10.15330/msuc.2022.26.90-94
9. Fomin, Kateryna & Oliiar, Mariia. Didactic and methodological principles of training future teachers for the development of primary school students’ universal learning skills. Mountain School of Ukrainian Carpaty. 2022. №. 27. P. 111-115. URL: https://journals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/8743
10. Fomin K., Boiko H. Improving the Quality of Teacher Training for the Organization of Dialogic Education of Primary School Students: Methodical Aspect . Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 2022. Vol. 9, Issue 1. P. 44-57. https://doi.org/10.15330/jpnu.9.1.44-57
11. Budnyk O., Kushniruk S., Tsybulko L., Shevchenko A., Fomin K., Konovalchuk I. Education innovations: new wartime experience of Ukrainian universities Journal for Educators, Teachers and Trainers. 2022. Vol. 13 (5). P. 464- 471. https://doi.org/10.47750/jett.2022.13.05.042
12. Оліяр М., Фомін К. Комунікативна компетентність як засіб соціальної адаптації студентів в освітньому середовищі закладу вищої освіти. Освітні обрії. 2022. Т. 55, № 2. С. 17-22. https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.17-22
13. Оліяр Марія, Фомін Катерина. Змішане навчання як засіб формування професіоналізму майбутніх учителів початкових класів. Mountain School of the Ukrainian Carpathians. 2022. № 26. C. 90-94. https://doi.org/10.15330/msuc.2022.26.90-94
14. Fomin Kateryna, Oliiar Mariia. Communicative Competence as a Means of Students’ Social Adaptation in the Higher Education Environment. Освітні обрії. 2022. Т.54 (2). C. 17-22. https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.17-22
15. Kateryna Fomin, Mykhailo Palahniuk. Development of the World View and Values of Technical University Students in the Context of Spiritual and Moral Education. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 2023. Vol. 10, Issue 1. P. 99-107. https://doi.org/10.15330/jpnu.10.1.99-107
16. Fomin Kateryna. Professional Development Of Future Primary School Teachers: Enhancement of Scientific Research Activities. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 2023. Vol. 10, Issue 3. P. 163-172. https://doi.org/10.15330/jpnu.10.3.163-172
17. Fomin, Kateryna. Educational dialogue : several aspects of enhancing preservice teachers’ reflective and proactive readiness for teaching practice. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 2024. Vol. 11, No. 1. P. 59-71. https://doi.org/10.15330/jpnu.11.1.59-71

Публікація розділу наукової монографії у міжнародних та вітчизняних виданнях:
1. Будник О.Б., Близнюк Т.О., Фомін К.В. Проблеми наступності у вихованні дітей закладу дошкільної освіти та Нової української школи. Наступність у реформування системи освіти в гірському регіоні України: монографія / за наук. ред. д. п. н. Оліяр М.П.; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Івано-Франківськ: Супрун В.П., 2021. С.39-52.
2. Fomin K., Budnyk O., Chervinska I., Blyznyuk T. Pedagogical collaboration of teachers and parents with children who have special educational needs. The Space of Inclusive Education: collective monograph / gen. ed. by Prof. Olena Budnyk; cor., & lit. ed. by S. Sydoriv. 2021. P.60-67.
3. Fomin, Kateryna. Філософсько-антропологічний підхід дослідження проблем діалогічного навчання майбутніх педагогів у руслі
сучасних викликів війни [A philosophical and anthropological approach to researching the problems of dialogic training of future teachers in the conditions of the modern war challenges]. Transformational processes of the social and humanitarian sphere of modern Ukraine in war conditions. Challenges, problems and prospects / ed. by Amantius Akimjak, Iurii Shcherbiak/ Ružomberok (Slovakia) :
VERBUM – vydavateľstvo KU, 2023. – P. 219-228. – ISBN 978–80–561–1009–6. https://doi.org/10.54937/2023.9788056110096
4. Budnyk, O., Chervinska, I., Blyznyuk, T., Fomin, K. Cooperation between Teachers and Parents of Children Who Have Disabilities. The Space of Inclusive Education : Voices from Ukraine and Beyond / ed. by Olena Budnyk and Sergiy Sydoriv. Publisher: BRILL, 2024. P. 53-60. – Series: Studies in Inclusive Education, Volume: 53. ISBN: 9789004688124. https://doi.org/10.1163/9789004688131_007
5. Fomin, K. Pedagogical Dialogue as a Foundation for the Spiritual and Intellectual Growth of Students / redakcja: Mariola T. Kozubek, Raul Augusto S.L. Silva, Marek Rembierz. Kraków–Katowice–Rzym : Wydawnictwo “Scriptum”, 2024. P. 69-91.

Публікація наукової монографії у міжнародних та вітчизняних виданнях:
1. Фомін К.В. Підготовка вчителя до організації діалогічного навчання учнів початкової школи. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М., 2021. 251 с. ISBN 978-617-7926-11-4
2. Fomin K., Budnyk O. Interaction of subjects of the educational process of primary school: results of experimental research. Цифрова освіта: збірник наукових праць / за ред. І. Цепенди та О. Будник. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. 296 c.; C. 287-295. https://ciot.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/144/2021/05/1-
%D0%A6%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0-%D0%B4%D0%BE-%D0%94%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%83-08-04-2021-1-1.pdf
3. Будник О.Б., Близнюк Т.О., Фомін К.В. Проблеми наступності у вихованні дітей закладу дошкільної освіти та Нової української школи. Наступність у реформуванні системи освіти в гірському регіоні України: монографія / за наук. ред. М. П. Оліяр; Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника. Івано-Франківськ : Супрун В. П., 2021. С. 39-52.
4. Budnyk, O., Blyznyuk, T., & Fomin, K. Dialogic learning of primary school children in the context of reforming the New Ukrainian School. Pedagogical research of the 21st century / T. Kachak, M. Blyznyuk, & V. Kachak (Eds.). Ivano-Frankivsk: Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 2021. P. 207–217. https://www.ku.sk/katolicka-univerzita-v-ruzomberku/univerzitna-kniznica/sluzby/doi/transformational-processes-of-the-social-and-humanitarian-sphere-of-modern-ukraine-in-the-conditions-of-war.html
5. Фомін К.В. Підготовка вчителя до організації діалогічного навчання учнів початкової школи [Preparing teachers to organize dialogic learning for primary school students]: монографія. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М., 2021. 251 с. ISBN 978-617-7926-11-4
6. Fomin, K., & Blyznyuk, T. O. Methodology of teaching foreign languages in primary school: Transformation of the professional development of a New Ukrainian School teacher. Ivano-Frankivsk: Kusnir G. M., 2022.

Навчально-методичні праці (підручники, посібники)
1. Фомін К. В. Методичні рекомендації до самостійної роботи з практичного курсу англійської мови для студентів 1 курсу навчання.
Спеціальність: Початкова освіта. Англійська мова. Івано-Франківськ, 2015. 52 с.
2. Будник О., Фомін К. Комунікативна педагогіка: навчальний посібник [для студентів спеціальності 013 Початкова освіта] [Communicative pedagogy: A study guide for students specializing in primary education]: навчальний посібник. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2019. 92 с.
3. Fomin Kateryna, Blyznyuk Tetyana. «Classroom Work : Listening and Reading Comprehension» Part 1. Ivano-Frankivsk. 2019. 72 p.
4. Фомін К.В., Близнюк Т.О. Підготовка до ЄВІ з англійської мови (вступ в магістратуру) [Preparing for EVI in English (entrance to the master’sprogram)]: навч. посібник. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2021.92 с.

5. Фомін К.В., Близнюк Т.О. Методика навчання іноземних мов у початковій школі : трансформація професійного розвитку педагога Нової Української Школи [Methodology of teaching foreign languages in primary school: Transformation of the professional development of a New Ukrainian School teacher]: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г.М., 2022. 84 с.
6. Fomin Kateryna, Blyznyuk Tetyana. Test your English. Textbook with tasks. Ivano-Frankivsk: Kushnir H.М., 2022. 274 p.

Публікація статей у виданнях інших держав:
1. Fomin K. Research of the Problem of Dialogue Education Implementation in the Future Primary School Teachers` Training Process:
Philosophical and Anthropological Approach. Scientific Bulletin of Chełm. Section of Pedagogy. 2018, Issue 1, 21-32.
http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-e0c6aee2-ba42-41b9-b8e6-8b4eff4bdd8d
2. Fomin K., Budnyk O. Interaction of Subjects of the Educational Process of Primary School: results of experimental research. Scientific Bulletin of Chełm. Section of Pedagogy. 2020. Issue 1. P. 29-39.
https://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-cdd8e59a-509d-4242-ae4e-27c336c2f1f6?q=4da89b63-4415-42c3-9261-d0bbd5861563$2&qt=IN_PAGE
3. Matsuk L., Budnyk O., Boiko H., Rostykus N., Golod N., Nych O., Fomin K. Features of modern university student behavior in conflict situations. Revista Inclusiones. 2021. Vol. 8. Número Especial. Enero – Marzo. P. 95-105. https://revistainclusiones.org/pdf3/7%20Matsuk%20et%20al%20VOL%208%20NUM%20ESP,%20SONORA%202021INCL.pdf
4. Фомін К. В. Особливості вивчення готовності здобувачів вищої освіти до організації діалогічного навчання в початковій школі. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2021. Vol. IX (97), Issue:246, Feb. P. 14-16. https://doi.org/10.31174/SEND-PP2021-246IX97-03
5. Fomin, K., Budnyk, O., Chinchoy, A., Klepar, M. Use of interactive methods in distance education: current challenges and realities. Viae Educationis: Studies of Education and Didactics, 2022, Issue 1, P. 13-21.
https://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.ojs-doi-10_15804_ve_2022_01_01?q=4da89b63-4415-42c3-9261-d0bbd5861563$3&qt=IN_PAGE
6. Kachak Tetiana, Blyznyuk Tetyana, Fomin Kateryna, Yatsiv Svitlana, Kachak Khrystyna, Lytvyn Nataliia. Information and Communication Competence of Future Teachers in the Context of Studying the Humanities. Journal for Educators, Teachers and Trainers. 2023. Vol. 14 (4). P. 95-111. https://doi.org/10.47750/jett.2023.14.04.009
7. Vasianovych, H., Budnyk, O., Melnyk, Ya., Fomin, K. Pedagog jako subjekt duchovního rozvoje studentské mládeže. Caritas et Veritas. Journal for Christian reflections in the context of social sciences and humanities. 2023. No 2(13). P. 51-62. https://www.caritasetveritas.cz/cz/artkey/cev-202302-0004_pedagog-jako-subjekt-duchovniho-rozvoje-studentske-mladeze.php
8. Budnyk Olena, Okliievych Nazar, Smoliuk Svitlana, Yemchyk Oleksandra, Fomin Kateryna. Mental health during wartime. the ukrainian case in the 21st century : on the increase of anxiety among students and teachers. Health Problems of Civilization. 2024. https://doi.org/10.5114/hpc.2024.144677

Керівництво підготовкою виступів студентів на наукових конференціях (з публікацією тез)

1. Воробчак Яна, Фомін Катерина. Педагогічні умови розвитку національно-мовної особистості в навчальному процесі початкової школи. Освітня інноватика. Українсько-польський збірник студентських наукових праць / за заг. ред. проф. Будник О.Б.; літ. ред. проф. Качак Т. Б. Центр інноваційних освітніх технологій “PNU EcoSystem”. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М., 2023. Вип. 5. С. 13 – 19.
https://ciot.pnu.edu.ua/wpcontent/uploads/sites/144/2023/10/zbirnyk5_16.10.2023-do-druku.pdf
2. Воробчак Яна, Фомін Катерина. Сутність поняття «Національно- мовна особистість» та педагогічні умови її розвитку в навчальному процесі початкової школи. Розвиток мовної особистості здобувача освіти. Збірник наукових праць кафедри початкової освіти. Серія «Філологічні науки» / упорядник Г. Білавич. Івано-Франківськ, 2023. Випуск 1. С.3-9.
3. Воробчак Я., Фомін К. Сутність поняття «Національно-мовна особистість» та педагогічні умови її розвитку в навчальному процесі початкової школи. Освітня інноватика. Українсько-польський збірник студентських наукових праць / за заг. ред. проф. Будник О.Б.; літ. ред. проф. Качак Т. Б. Центр інноваційних освітніх технологій “PNU EcoSystem”. Вип. 5. Івано-Франківськ:
Видавець Кушнір Г. М., 2023. С.13-19. ISBN 978-617-7926-53-4
4. Медвідь А., Фомін К. Використання інтерактивних технологій в умовах змішаного/дистанційного навчання в початковій школі. Освітня інноватика. Українсько-польський збірник студентських наукових праць / за заг. ред. проф. Будник О. Б.; літ. ред. проф. Качак Т. Б. Центр інноваційних освітніх технологій “PNU EcoSystem”. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2023.
Вип. 5. С.131-135. ISBN 978-617-7926-53-4
5. Медвідь Ангеліна, Фомін Катерина. Нестандартні інтерактивні уроки як засіб успішного вивчення англійської мови. Освітня інноватика. Українсько-польський збірник студентських наукових праць / за заг. ред. проф. Будник О.Б.; літ. ред. проф. Качак Т. Б. Центр інноваційних освітніх технологій “PNU EcoSystem”. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М., 2023. Вип. 5. С.131 – 135. https://ciot.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/144/2023/10/zbirnyk5_16.10.2023-do-druku.pdf
6. Савчин Галина, Фомін Катерина. Принцип педагогіки партнерства в Новій Українській початковій школі. Освітня інноватика. Українсько-польський збірник студентських наукових праць / за заг. ред. проф. Будник О. Б.; літ. ред. проф. Качак Т. Б. Центр інноваційних освітніх технологій “PNU EcoSystem”. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М., 2023. Вип. 6. С. 23 – 28.
https://ciot.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/144/2023/10/zbirnyk6_2023-16.10_do-druku.pdf
7. Савчин Г., Фомін К. Реалізація принципів педагогіки партнерства в початковій школі. Освітня інноватика. Українсько-польський збірник студентських наукових праць / за заг. ред. проф. Будник О.Б.; літ. ред. проф. Качак Т. Б. Центр інноваційних освітніх технологій “PNU EcoSystem”. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М., 2023. Вип. 6. С.23-28-93. ISBN 978-617-7926-54-1
8. Шваюк І., Фомін К. Використання медійних технологій в процесі формування соціальної компетентності молодших школярів. Освітня інноватика. Українсько-польський збірник студентських наукових праць / за заг. ред. проф. Будник О.Б.; літ. ред. проф. Качак Т. Б. Центр інноваційних освітніх технологій “PNU EcoSystem”. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2023.
Вип. 6. С.176-181. ISBN 978-617-7926-54-1
9. Шваюк Іванна, Фомін Катерина. Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами медійних технологій. Освітня інноватика. Українсько-польський збірник студентських наукових праць / за заг. ред. проф. Будник О.Б.; літ. ред. проф. Качак Т. Б. Центр інноваційних освітніх технологій “PNU EcoSystem”. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М., 2023.
Вип. 6. С. 176-180. https://ciot.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/144/2023/10/zbirnyk6_2023-16.10_do-druku.pdf
10. Фомін К., Хмура Н. Міжнародні практики адаптації молодших школярів з особливими освітніми проблемами. Освітня інноватика. Українсько-польський збірник студентських наукових праць / за заг. ред. проф. Будник О.Б.; літ. ред. проф. Качак Т. Б. Центр інноваційних освітніх технологій “PNU EcoSystem”. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2024. Вип. 7.
С. 183-187. https://ciot.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/144/2024/05/maket-osvitnia-innovatyka-zbirnyk-2024-final.pdf

Основна іноземна мова
Друга іноземна мова
Інноваційні методики навчання і викладання в епоху діджиталізації

Консультації:
Середа 16.00
zoom
https://us05web.zoom.us/j/9720101020?pwd=L3ZDd2NFRlE3bTJBYUo4djUyYzZodz09
Meeting ID: 972 010 1020
Passcode: 2LHKAJ