кандидат педагогічних наук, доцент |
Посада: доцент кафедри англійської філології
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Тема кандидатської дисертації: «Формування англомовної аудитивної компетентності майбутніх учителів із використанням аудіокниг художніх творів» (спеціальність 13.00.02 – теорія та методика навчання (германські мови))(науковий керівник доктор педагогічних наук, професор Задорожна І.П., м.Тернопіль, 29 жовтня 2018 р.).
Наукові інтереси: методика навчання іноземних мов і культур, художній дискурс, психолінгвістика, соціолінгвістика, сучасна англомовна література.
Освіта:
2014–2018 – навчання в аспірантурі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка;
2009–2010 – навчання у магістратурі Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Диплом магістра (спеціальність «Мова та література (англійська)», кваліфікація філолога, викладача англійської, німецької мов та зарубіжної літератури);
Підвищення кваліфікації:
II Міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників “Видатні Особистості: Вивчення Досвіду та Професійних Досягнень для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу”, International Historical Biographical Institute (Дубай, Рим, Нью-Йорк, Єрусалим, Пекін), 25 червня – 16 серпня 2021, 180 год (6 кредитів ECTS).
Coursera: Ubiquitous Learning and Instructional Technologies, Learning to Teach Online, University Teaching, Gamification Learning with Genially, Powerful Tools for Teaching and Learning: Web 2.0 Tools, Successful Presentation, Building Classroom Community Using Flipgrid, Create Informative Presentations with Google Slides, Using Seesaw for Student Learning, Mindshift: Break Through Obstacles to Learning and Discover Your Hidden Potential, Learning How to Learn: Powerful mental tools to help you master tough subjects, Enhance Student Learning through Kahoot, Implementing Parent Feedback with Google Forms, Use Canva to Create Social Media Marketing Designs.
Додаткова інформація:
2008 – cертифікат Academic IELTS, overall band score 7.0 (University of Westminster IELTS Test Centre UK);
2007 – сертифікат FCE, Level B2, (University of Cambridge ESOL Examination UK).
2008 – сертифікат «CELTA», Level 4 Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages (CELTA) (the UK National Qualifications Framework), Language Link London, (120 годин).
Членство у громадських організаціях:
Член Громадської організації «Українське відділення Міжнародної асоціації викладачів англійської мови як іноземної»
- Основна іноземна мова (англійська), 1 курс
Основна іноземна мова (англійська), 2 курс
Мовна фонетично-корективна навчальна практика, 1 курс
Методика навчання основної іноземної мови (англійської) (Teaching reading), 3 курс
Методика навчання основної іноземної мови (англійської) (Teaching listening), 3 курс
Навчання аудіюванню засобами аудіокниг, 3 курс
Друга іноземна мова (англійська), 1 курс
Силабус навчальної дисципліни “Навчання аудіюванню засобами аудіокниг” https://kaf.pnu.edu.ua/sylabusy-or-bakalavr/
Програма “Мовної фонетично-корективної навчальної практики” http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/12232
Самостійна робота
1) Навчання аудіюванню засобами аудіокниг (3 курс)
Listening to fiction audiobooks. Contemporary short stories
https://drive.google.com/file/d/10hmZnKoyJGadSLuHHGkxLOpIccTOMGaV/view?usp=sharing
2) Екстенсивне аудіювання художніх аудіокниг (1-2 курс)
Listening diary
3) Навчальна практика (1 курс)
Elements of pronunciation
https://drive.google.com/file/d/10vMQ2HPFTbdcqqh9UK_tIvK8G49GdiGu/view?usp=sharing
4) Домашнє читання (1-2 курс)
Flash Fiction in EFL Classroom. Workbook. http://lib.pnu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/16065/1/Flash%20Fiction.pdf
Основні публікації за 2018-2022 роки:
- Білянська І. П., Куравська Н. Ю. Методика роботи з аудіокнигами художніх творів на заняттях англійської мови у ЗВО. Інноваційна педагогіка, Вип. 41. Видавничий дім “Гельветика”, 2021.
- Білянська І. П. Навчання аудіювання художніх творів у професійній підготовці вчителів англійської мови. Інноваційна педагогіка, Вип. 29. Том 1. Видавничий дім “Гельветика”, 2020. С.34–38.
- Білянська І. П. Developing speech perception skills for better listening comprehension. Освітні обрії, 48 № 1. Івано-Франківськ, 2019. с. 20-23.
- Карбашевська О. В., Білянська І. П. Інтерпретація поетичних текстів як засіб розвитку лінгвосоціокультурної компетентності студентів. Освітні обрії, 48 № 1. Івано-Франківськ, 2019. с. 52-56.
- Білянська І. П. Експериментальна перевірка ефективності методики формування аудитивної компетентності засобами художніх аудіокниг. Педагогічний альманах: збірник наукових праць. Херсон, 2018. Випуск 38. С. 68–77.
- Bilianska I. The pedagogical sequence for audiobook listening instruction of Ukrainian pre-service teachers. IntellectualArchive. Toronto, 2018. March/April Vol. 7, No. 2. P. 80–95.
- Задорожна І. П., Білянська І. П. Listening to fiction audiobooks. Contemporary short stories: навчально-методичний посібник для студентів факультету іноземних мов. Тернопіль: Вектор, 2018. 171 с.
- Програма навчальної дисципліни “Мовна корективно-фонетична навчальна практика” : [навчальне видання для студентів 1-го курсу спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації 014.021 – англійська мова і література] / Розробник: І.П. Білянська. Івано-Франківськ : Видавництво “Місто НВ”, 2022. 43 с.
- Білянська І. П. Емоційність та емотивність художнього оповідного дискурсу. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка 6-10 лютого 2019 р. / За ред. доц. В. В. Жуковської. – Житомир: Видавництво ЖДУ ім. Івана Франка, 2019. C. 25-28.
- Білянська І. П. Вплив структурно-композиційних особливостей сучасних англомовних оповідань на їх посильність для аудіювання. Сучасна гуманітаристика. XІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференція, 4 березня 2019 р. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.).
- Білянська І. П. Розвиток мовленнєвого слуху як важлива умова успішного навчання аудіювання. Викладання іноземних мов в Україні та за її межами: досвід і виклики. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, Івано-Франківськ, 21-22 березня 2019 р. / відп. ред. І.М. Романишин; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Електронні дані (Об’єм: 2,89 Мб). Івано-Франківськ: НАІР. С. 31-34.
- Білянська І. П. Особливості екстенсивного аудіювання як виду самостійної роботи студентів. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали Міжнародної наукової конференції. 29-30 березня 2019 р., м. Дніпро. Частина І. Наук. ред. О.Ю.Висоцький. Дніпро: СПД «Охотнік», 2019. С.105-107.
E-mail: iryna.bilianska@pnu.edu.ua
Тел:+38 0342 596069
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника