05 квітня 2023 року в рамках проведення звітної наукової конференції науково-педагогічних працівників, докторантів, аспірантів та студентів Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника за 2022 рік відбулося онлайн засідання підсекції «Сучасних методик викладання англійської мови як іноземної» (керівник – кандидат педагогічних наук, доцент Ігор РОМАНИШИН, секретар – асистент Юлія ЛОВЧУК).
У роботі взяли участь 11 викладачів кафедри англійської філології, які представили результати своїх наукових досліджень і практичного досвіду з актуальних питань методики навчання англійської мови, як-от: «Рекламні відеоролики як аудіовізуальна опора для навчання говоріння на заняттях з іноземної мови (асист. Юлія ЛОВЧУК), «Інтеграція інноваційних методів викладання фахових дисциплін у систему вищої освіти України» (канд. філол. наук, доц. Діана CАБАДАШ), «How our brains cope with speaking more than one language» (канд. пед. наук, доц. Світлана ЯЦІВ), «Використання ChatGPT у вивченні англійської мови» (асист. Ольга АРТИШ), «Особливості використання автентичних творів миттєвої прози на заняттях англійської мови у ЗВО» (канд. пед. наук, доц. Ірина БІЛЯНСЬКА), «Особливості методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови в умовах війни» (канд. пед. наук, доц. Ігор РОМАНИШИН), «Використання штучного інтелекту у викладанні англійської мови (на прикладі ChatGPT)» (Викл.
Тетяна ПЕТРЕНКО), «Стратегії використання гумору на заняттях з іноземної мови у ЗВО з метою зниження мовної тривожності студентів» (канд. пед. наук, доц. Ольга ТРОЦЕНКО), «Формування екологічної свідомості здобувачів освіти за умов сучасних викликів засобами художньої літератури про Чорнобиль (асист. Ольга ТРУХАН), «Структурні компоненти й особливості підготовки до мовленнєвих завдань міжнародного іспиту IELTS» (канд. філол. наук, доц. Лілія БОГАЧЕВСЬКА), «The science of teaching reading: the necessary elements of a comprehensive assessment system» (канд. пед. наук, доц. Інеса МЕЛЬНИК). Виступи викликали жваве обговорення, обмін ідеями та практичним досвідом щодо подолання викликів у сфері сучасної іншомовної освіти та підготовки майбутнього вчителя англійської мови. Дякуємо колегам за активну участь і запрошуємо до подальшої наукової співпраці.