Пилячик Наталія Євгенівна

кандидат філологічних наук,

доцент, заступник декана

факультету іноземних мов

ORCID

Scopus

WoS

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

Посада: доцент кафедри англійської філології

Науковий ступінь: кандидат філологічних наук (Київ, 2015), доцент (2019)

Наукові інтереси:
Когнітивна лінгвістика
Контрастивна лінгвістика
Лінгвокультурологія
CLIL Методологія

Додаткова інформація:
Заступник декана ФІМ  з виховної роботи з 2010 року.
Автор понад 40 наукових і навчально-методичних праць.
Здійснює наукове керівництво магістрантами за спеціальностями 10.02.04 – германські мови та 10.02.17 – порівняльно-історичне і типологічне мовознавство.
Засновник волонтерської групи студентів «Феї ідуть до малят» з 2012 року.

Стажування:

  • Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника (науковий семінар за сприяння British Council ” Learning Technologies for the Classroom”, 2009);
  • PRESETT Teacher Development Course (Summer School, The British Council Ukraine) 05-12 July, 2015.
  • семінар професійної майстерності “Session Planning and Materials Development” в рамках проекту Шкільний вчитель нового покоління, який здійснює Міністерство освіти і науки України та Британська Рада в Україні (21-27 січня 2018, м. Львів), 30 год.;
  • семінар професійної майстерності “Trainer Development” в рамках проекту Шкільний вчитель нового покоління, який здійснює Міністерство освіти і науки України та Британська Рада в Україні (16-21 січня 2019, м. Львів), 40 год.
  • Нарвський Коледж Тартуського університету, MultiEd ERASMUS+, Естонія, 2020Нарвський Коледж Тартуського університету, MultiEd ERASMUS+, Естонія, 2020 (Erasmus+ KA2 project “Foreign Language Teacher Training Capacity Development as a Way to Ukraine’s Multilingual Education and European Integration/MultiEd”)
  • Хайдельберзький педагогічний університет (Німеччина) в рамках проєкту MultiEd Erasmus+ – з 7 до 11 листопада 2022 року. 1,5 кредити ЄКТС

З 2010 року на факультеті проводиться активна діяльність спільно із професорсько-викладацьким складом, профкомом та сенатом студентів:

Листопад-грудень 2010-2014рр. – «Андріївські вечорниці»;

Листопад-грудень 2010-2015рр. – благодійні ярмарки: продаж смаколиків власного виробництва з акцентом на особливостях кухні Великобританії, Німеччини, Франції;

Квітень  2012-2014рр. – благодійні ярмарки «Одягни дитину до Великодня»;

Жовтень 2014р. – благодійний ярмарок в холі університету «Твоя праця – допомога АТО»;

Листопад 2015р. – благодійний ярмарок в холі університету «Феї ідуть до малят».

Листопад 2013-2015рр. – розпродаж «Н-ок» на факультеті.

Виручені кошти спрямовані на придбання одягу для воїнів АТО (2014р.), а також на подарунки сиротам Перегінської загальноосвітньої спеціальної школи-інтернату (2011-2015рр.).

1. Пилячик Н.Є. Семантико-когнітивна об’єктивація фреймового концепту ЯВИЩА ПРИРОДИ в англійській мові. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка 7-11 лютого 2018 р. / За ред. доц. В. В. Жуковської. – Житомир: Видавництво ЖДУ ім. Івана Франка, 2018. – С. 14–18.

2. Пилячик Н.Є. Лексико-стилістичний аналіз роману Дж. Роулінг «Гаррі Поттер і в’язень Азкабану». Міжнародна науково-практична конференція «Сучасний вимір філологічних наук», 20-21 липня 2018р. – Львів «Логос», 2018. – С. 93–98.

3. Пилячик Н.Є. Особливості використання стилістичних засобів у музичному дискурсі. Міжнародна науково-практична конференція «Сучасний вимір філологічних наук» 20-21 липня 2018р. – Львів «Логос», 2018. – С. 88–93.

4. Пилячик Н.Є. Семантико-когнітивні особливості концепту ГРОЗА в англійській та українських мовах. Прикарпатський вісник НТШ Слово. 4(48) –2018. – С. 67–75.

5. Пилячик Н.Є. Особливості використання бінарних темпоральних опозицій у передвиборчому дискурсі. Прикарпатський вісник НТШ Слово. 4(48) – 2018. С. 410–419.

6. Pyliachyk N. Metaphorisation of BREXIT in modern political discourse. Advanced Education, 10, 118–126. DOI: 10.20535/2410-8286.127267. Web of Science

7. Olga Trotsenko, Nataliia Pyliachyk, Olha Bilyk. ICT as a tool for reducing anxiety in pre-service foreign language teachers’ practicum. Information Technologies and learning tools. Vol 78 № 4, 193 – 2020. Web of Science

8. Bystrov, Y., Bilyk, O., Ivanotchak, N., Malyshivska, I., & Pyliachyk, N. (2023). Visual, Auditory, and Verbal Modes of the Metaphor: A Case Study of the Miniseries" Chernobyl". Lublin Studies in Modern Languages and Literature, 47(1), 109-120. Scopus
9. Bilyk, O. I., Ivanotchak, N. I., Malyshivska, I. V., & Pyliachyk, N. Y. (2023). THE CONCEPT OF CHORNOBYL IN A MULTIMODAL FRAMEWORK КОНЦЕПТ ЧОРНОБИЛЬ У МУЛЬТИМОДАЛЬНОМУ ВИМІРІ. ФІЛОЛОГІЧНІ СТУДІЇ, 21, 75. Фахове видання
10. Bilyk, O., Malyshivska, I., & Pyliachyk, N. (2023). Ways of Engaging First-Year Students in Discussions Through Small Group Work. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 10(1), 76-86. Фахове видання
11. Bilyk O. I., Ivanotchak N. I., Pyliachyk N. Ye. Metaphorical presentation of future in the American election discourse. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. Том 32 (71). No 5, 2021.Частина 1. С. 97-102. Фахове видання
12.Uliana Bylytsia, Olha Bilyk, Oksana Doichyk, Nataliia Ivanotchak, Nataliia Pyliachyk COVID-19 Metaphoric Blends  in Media Discourse. Studies about Languages / Kalbų studijos, 40, 17–33. Scopus

Навчально-методичні посібники:

  1. Іванотчак Н.І., Пилячик Н.Є. (2022). A Practical Guide to English Proficiency with TED Talks. Student’s book. Івано-Франківськ. 201 с.
  2.  Іванотчак Н.І., Пилячик Н.Є. (2022). A Practical Guide to English Proficiency with TED Talks. Teacher’s book. Івано-Франківськ. 148 с.
  3. Іванотчак Н.І., Пилячик Н.Є. (2022). Методичні рекомендації щодо організації та проведення навчальної лінгвістичної / перекладознавчої практики студентів 3 та 4 курсів. Івано-Франківськ. 80 c.

Основна іноземна мова (2 та 3 курс)

Практична граматика

Лінгвокультурологія

Методика навчання основної іноземної мови (Teaching Writing in Context, Teaching Vocabulary and Grammar in Context)

Самостійна робота

Самостійна робота з ОІМ 2 курс

самостійна робота з ПГ 2 курс

самостійна робота з ОІМ 3 курс

Консультації:
вівторок 14:50 – 16:10 (ауд. 218, гум.к.)
середа 14:50 – 16:10
(онлайн zoom)