кандидат філологічних наук, доцент |
Посада: доцент кафедри англійської філології.
Науковий ступінь: кандидат філологічних наук (2016).
Наукове звання: доцент.
Наукові інтереси: когнітивна лінгвістика, політична лінгвістика, методика викладання англійської мови.
Додаткова інформація:
Автор понад 50 наукових і навчально-методичних праць. Здійснює керівництво написанням магістерських робіт. Експерт з акредитації освітніх програм (Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти)
Членство у громадських організаціях:
1. Міжнародна Асоціація TESOL (TESOL International Association) (Member type: GME Member ID: 328235)
2. Міжнародна Асоціація IATEFL (the International Association of Teachers of English as a Foreign Language)
3. Асоціація викладачів англійської мови «ТІСОЛ-Україна» (TESOL-Ukraine) (23852г)
4. Всеукраїнська асоціація викладачів іноземних мов
Участь у держбюджетних наукових темах Міністерства освіти і науки України:
“Когнітивно-комунікативний та мультимодальний виміри дискурсу англійської мови” (номер державної реєстрації 0123U100259).
Стажування:
1. Ягелонський університет (Краків, Польща), листопад 2017.
2. Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка – з 17 січня 2022 року по 17 березня 2022 року. 180 годин/6 ЄКТС
3. Тартуський університет (Естонія) в рамках проєкту “Foreign Language Teacher Training Capacity Development as a Way to Ukraine’s Multilingual Education and European Integration/MultiEd” – з 19 до 29 липня 2022 poкy (тема: “Multilingualism and Beyond in
the European Context”). 104 години/ 4 кредити ЄКТС
4. Хайдельберзький педагогічний університет (Німеччина) в рамках проєкту “Foreign Language Teacher Training Capacity Development as a Way to Ukraine’s Multilingual Education and European Integration/MultiEd” – з 7 до 11 листопада 2022. 1,5 кредити
ЄКТС
5. Гантерський коледж Міського університету Нью-Йорка (тритижнева інтенсивна програма підвищення кваліфікації / Three-week Intensive Professional Development Exchange in New York City, USA) в рамках проєкту Professional Development and Exchange for Educators of Preservice English Language Teachers – з 27 квітня 2023 до 16 травня 2023. 100 годин
6. «Teaching English in Emergencies» в рамках програми OPEN (Online Professional English Network) за підтримки Державного департаменту США з 11 липня по 5 вересня 2023 року. 64 годин (2 кредити ECTS).
7. Міжнародне стажування (комплексне підвищення кваліфікації) в рамках проєкту Professional Development and Exchange for Educators of Preservice English Language Teachers з грудня 2022 до січня 2024, 180 годин (6 кредитів ECTS)
8. Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка в рамках І Міжнародного науково-методичного форуму Навчально-наукового інституту іноземних мов 16-18 квітня 2024 року – 15 годин (0,5 кредита ECTS);
9. TESOL-Ukraine Convention 2024 на тему "Compassionate ELT: Voices of Resilience and Diversity in a Time of War" 24-26 травня, м. Львів – 16 годин (0,5 кредита ECTS)
Участь у проєктах:
1. Проєкт “Вчитель нового покоління”, який здійснює Міністерство освіти і науки України та Британська Рада в Україні (2015-2019). Семінари професійної майстерності 28 січня-1 лютого 2015, 21-27 січня 2017 (36 год.), 21-27 січня 2018 (30 год.) і 16-21 січня 2019 (40 год.) року на теми “PRESETT teacher development”, “Session Planning and Materials Development”, “Trainer Development”.
2. Professional Development and Exchange for Educators of Preservice English Language Teachers (The US Embassy Ukraine funded project with Childhood Education International and Hunter College of the City University of New York) (2022-2023)
3. Foreign Language Teacher Training Capacity Development as a Way to Ukraine’s Multilingual Education and European Integration/MultiEd (Erasmus+ KA2 project)
ОІМ (англійська) 3 курс
МВІМ 3 курс
Бізнес комунікація 3 курс
ПГ 2 курс
ПФ 1 курс
Соціально-емоційне навчання і викладання іноземних мов, Іноземна мова (для аспірантів)
Консультації:
вівторок, п’ятниця 16:00-17:00
zoom
Web of Science
1. Bilyk, O. & Pyliachyk, N. (2018). Metaphorisation of BREXIT in modern political discourse. Advanced Education, 10, 118-126. DOI: 10.20535/2410-8286.127267 http://ae.fl.kpi.ua/article/view/127267
2. Trotsenko, O., Bilyk, O., & Pyliachyk, N. (2020). ICT AS A TOOL FOR REDUCING ANXIETY IN PRE-SERVICE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS’ PRACTICUM. Information Technologies and Learning Tools, 78(4), 193–202. https://doi.org/10.33407/itlt.v78i4.3135 https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/3135
3. Bilyk O., Greenfield N., Ivanotchak N., Malyshivska I., Pyliachyk N. (2024). Unveiling the Shadows of Tragedy: Exploring a Multimodal Metaphor in Agnieszka Holland’s Mr. Jones (2019). Acta Univ. Sapientiae, Film and Media Studies, 25. 74–88. DOI: 10.47745/ausfm-2024-0005 Web of Science https://acta.sapientia.ro/content/docs/5-292939.pdf
Scopus
1. Bilyk, O., Bylytsia, U., Doichyk, O., Ivanotchak, N., & Pyliachyk, N. (2022). COVID-19 metaphoric blends in media discourse. Studies about Languages / Kalbų studijos, 40, 17–33. http://doi.org/10.5755/j01.sal.1.40.30155 https://www.kalbos.ktu.lt/index.php/KStud/article/view/30155
2. Bystrov, Y., Bilyk, O., Ivanotchak, N., Malyshivska, I., & Pyliachyk, N. (2023). Visual, Auditory, and Verbal Modes of the Metaphor: A Case Study of the Miniseries "Chernobyl". Lublin Studies in Modern Languages and Literature, 47(1), 109-120. DOI:
http://dx.doi.org/10.17951/lsmll.2023.47.1.109-120 https://journals.umcs.pl/lsmll/article/view/14270
Фахові видання:
1. О. І. Білик, Н. Є. Пилячик. Особливості використання бінарних темпоральних опозицій у передвиборчому дискурсі. Прикарпатський вісник НТШ Слово. 4(48)-2018. С. 410-419 https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/word/article/view/1151
2. Н. Є. Пилячик, О. І. Білик. Семантико-когнітивні особливості концепту ГРОЗА в англійській та українських мовах. Прикарпатський вісник НТШ Слово. 4(48)-2018. С. 67-75 https://pvntsh.nung.edu.ua/index.php/word/article/view/1113
3. Брич Р., Білик О. Лексичні засоби об’єктивації концепту FASHION у романі Лорен Вайсбергер “The Devil Wears Prada” Вчені записки Таврійського Національного Університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. Том 30 (69) No 3 Ч. 1. 2019. С. 102-106. (Index Copernicus International (Республіка Польща)) https://philol.vernadskyjournals.in.ua/journals/2019/3_2019/part_1/21.pdf
4. Білик О. І., Гернер Ю. І. (2020). Особливості відтворення стилістичних засобів та реалій роману Арундаті Рой «Міністерство граничного щастя» в українському перекладі. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації, Том 31 (70), No 2, Ч. 2, 29-34. (Index Copernicus International (Республіка Польща) DOI:
http://www.philol.vernadskyjournals.in.ua/journals/2020/2_2020/part_2/8.pdf
5. Bilyk O. I., Ivanotchak N. I., Pyliachyk N. Ye. Metaphorical presentation of future in the American election discourse. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. Том 32 (71). No 5, 2021.Частина 1. С. 97-102. DOI: http://www.philol.vernadskyjournals.in.ua/journals/2021/5_2021/part_1/19.pdf
6. Малишівська І., Білик О., Пилячик Н. «Амстердам» Ієна Мак’юена в контексті екфрастичного дискурсу. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького державного університету ім. І. Франка. 2022. Вип 51. Т. 2. С. 315–321. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/51-49 http://www.aphn-journal.in.ua/archive/51_2022/49.pdf
7. Bilyk O., Malyshivska I., Pyliachyk N. Lexical, structural and semantic peсuliarities of the terminology in H. G. Wells’ novel "The Time Machine". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки: науковий журнал. Житомир: Вид-во Житомирського держ. ун-ту імені І. Франка, 2022. Вип. 2 (97). С. 53-60. DOI: https://doi.org/10.35433/philology.2(97).2022.53-60 http://philology.visnyk.zu.edu.ua/article/view/266290
8. BilykO., MalyshivskaI. and PyliachykN. 2023. Ways of Engaging First-Year Students in Discussions Through Small Group Work. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 10, 1 (Apr. 2023), 76-86. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.10.1.76-86.
https://journals.pnu.edu.ua/index.php/jpnu/article/view/6722
9. Bilyk O., Ivanotchak N., Malyshivska I., Pyliachyk N. The Concept of CHORNOBYL in a Multimodal Framework. Закарпатські філологічні студії. Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 27 (Том 1). С. 75-81. DOI https://doi.org/10.32782/tps2663-4880/2022.27.1.13 http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/index.php/27-1-2023
10. Bilyk, O., Koshuk, A. (2024). The Impact of Technology Integration on Student Motivation in EFL Class. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія». Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2024. № 1. 11–16.
DOI https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2024-1.02
https://journals.academ.vinnica.ua/index.php/ped-psyh/issue/view/10
тел.: +38 0342 596069
e-mail: olha.bilyk@pnu.edu.ua
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника