Доцент кафедри Оксана Дерев’янко взяла участь у тренінгах по проекту програми ЕРАЗМУС + MoPED

 

Доцент кафедри англійської філології Дерев’янко Оксана Андріївна взяла участь у циклі тренінгів в рамках проекту програми ЄС Еразмус+ «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних технологій викладання – MoPED» (№586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP), які відбулися у Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті імені Г. Сковороди (11.03-14.03.2019), Південноукраїнському національному педагогічному університеті імені К. Ушинського (13.05-16.05.2019) та ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника” (29.05 -31.05.2019).

Навчання здійснювалися за результатами стажувань академічної групи проекту в європейських університетах (Кіпрський університет, Університет Деусто (Іспанія), Краківська гірничо-металургійна академія).

Основна мета тренінгів полягала в тому, щоб ознайомити викладачів із кращими європейськими освітніми практиками викладання STEAM-предметів, досвідом використання інноваційних інструментів та методів навчання у закладах загальної середньої та вищої освіти, а також налагодити партнерську взаємодію у командній роботі. Учасники тренінгів виявили особливу активність та відповідальність щодо участі у спільних навчаннях, працювали в групах, презентували цікаві розроблені проекти, отримали нові ідеї щодо реалізації інноваційних технологій в освітньому процесі з використанням цифрових інструментів навчання (QR-коди, Plickers, Kahoot, Mentimeter, ментальні карти та ін.), набули нові професійні вміння, обмінялися досвідом.

Результатом участі у тренінгах стали знання та навички щодо модернізації змісту вищої освіти у контексті вдосконалення професійної підготовки вчителів для Нової української школи з використанням інноваційних педагогічних технологій, підтвердженням чого є відповідні сертифікати про підвищення кваліфікації.

У межах тренінгів реалізувала низку практико-зорієнтованих завдань та інтерактивних вправ, присвячених вирішенню проблем розвитку креативного мислення учнів шляхом використанням елементів STEM-освіти в освітньому процесі (під час вивчення англійської мови).