кандидат філологічних наук,
доцент |
Посада: доцент кафедри англійської філології.
Науковий ступінь: кандидат філологічних наук (2014).
Наукове звання: доцент.
Наукові інтереси: компаративістика, теорія інтертекстуальності, теорія інтермедіальності, методика викладання англійської мови
Додаткова інформація:
Автор понад 40 наукових і навчально-методичних праць. Здійснює керівництво написанням магістерських робіт.
Членство у громадських організаціях:
1. Асоціація викладачів англійської мови «ТІСОЛ-Україна» (TESOL-Ukraine)
2. Всеукраїнська асоціація викладачів іноземних мов
Участь у держбюджетних наукових темах Міністерства освіти і науки України:
“Когнітивно-комунікативний та мультимодальний виміри дискурсу англійської мови” (номер державної реєстрації 0123U100259).
Стажування та участь у проєктах:
- Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка з 22 жовтня по 5 грудня 2019 року (180 годин – 6 кредитів ЄКТС)
- он-лайн курс «The Modern and the Postmodern 1,2» (Wesleyan University) на основі навчальної платформи Coursera (25.03.2020-4.06.2020)
- он-лайн курси «Teach English Now! Teaching Language Online», «Teach English Now! Theories of Second Language Acquisition», «Teach English Now! Foundational Principles» (Arizona State University) на основі навчальної платформи Coursera (24.03.2020-7.04.2020)
- он-лайн курс Google Digital Tools for Education (5.09.2022-25.09.2022)
- міжнародний проєкт “Learn to Discern in Education” (IREX), 2020
- Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка з 6 листопада по 20 грудня 2023 року (180 годин – 6 кредитів ЄКТС)
- Курс: «Викладання в умовах кризи: інноваційні інструменти, стратегії та підходи до покращення вивчення англійської для українців» (“Teaching in a Time of Crisis: Innovative Tools, Strategies, and Approaches to Improving English Learning for Ukrainians”) – 180 годин (6 кредитів ECTS), м. Краків (Польща) та онлайн платформа Canvas,з 3 липня по 17 листопада 2023 року.
- Міжнародна весняна школа «Sustainable Development and Social Innovations» в рамках проєкту «AMU Summer Schools 2.0» (UAM-NAWA24-SDSI-015) з 21 квітня 2024 року по 27 квітня 2024 року.
- Іванків О. О., Малишівська І. В., Кульчицька О. О. Соціолінгвістичні особливості англійської мови інтернет-простору (на матеріалі дискурсу соціальної платформи Фейсбук). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія». Острог: Вид-во НаУОА, 2019. Вип. 7 (75), жовтень. С. 60–64. DOI:10.25264/2519-2558-2019-7(75)-60-64
- Малишівська І. В., Майковська Н. В. Проблема моралі та морального вибору в романі Ієна Мак’юєна «Амстердам». Актуальні питання гуманітарних наук. Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного університету імені Івана Франка. 2020. Вип 31, том 2. С.139-147 DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863.2/31.213864
- Кривень, О., Малишівська , І. (2020) «Візуальний діалект у романі С. Е. Гінтон «Аутсайдери». ΛΌГOΣ. ОНЛАЙН. DOI: https://doi.org/10.36074/2663-4139.12.01
- Bystrov, Y., Bilyk, O., Ivanotchak, N., Malyshivska, I., & Pyliachyk, N. (2023). Visual, Auditory, and Verbal Modes of the Metaphor: A Case Study of the Miniseries “Chernoby”. Lublin Studies in Modern Languages and Literature, 47(1), 109-120.
- Bilyk, O. I., Ivanotchak, N. I., Malyshivska, I. V., & Pyliachyk, N. Y. (2023). THE CONCEPT OF CHORNOBYL IN A MULTIMODAL FRAMEWORK КОНЦЕПТ ЧОРНОБИЛЬ У МУЛЬТИМОДАЛЬНОМУ ВИМІРІ. ФІЛОЛОГІЧНІ СТУДІЇ, 21, 75.
- Bilyk, O., Malyshivska, I., & Pyliachyk, N. (2023). Ways of Engaging First-Year Students in Discussions Through Small Group Work. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 10(1), 76-86.
- Боднар О.В. , Малишівська І. В. (2023). Література та кіно: “Never Let Me Go” Кадзуо Ішіґуро як приклад інтермедіального перекодування. FOLIUM, 1, 18-25.
- Малишівська І., Романчук С. «Дівчина з Данії»: екфразис у творі та на екрані. FOLIUM. 2024. № 4. С. 189–194. URL: https://doi.org/10.32782/folium/2024.4.27.
- Bilyk, O., Greenfield, N. M., Ivanotchak, N., Malyshivska, I., & Pyliachyk, N. (2024). Unveiling the Shadows of Tragedy: Exploring a Multimodal Metaphor in Agnieszka Holland’s Mr. Jones (2019). Acta Universitatis Sapientiae Film and Media Studies, 25, 74–88. https://doi.org/10.47745/ausfm-2024-0005 (WoS)
- Малишівська І., Булавинець Н. Психологізм жіночих образів в антиутопіях Джорджа Орвелла «1984» та Карін Боє «Каллокаїн». Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. 2024. Т. 35 (74), № 5 Ч. 2. С. 98–105.
- Malyshivska I. The intermedial approach to teaching literature. Навчання англійської мови у воєнний час: розмаїття голосів стійкості та співчуття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (англ. мовою). укл. Л. Гнаповська, О. Ільєнко, М. Цегельська, Л. Кузнецова. Львів : ПП “Марусич”, 2024. C. 70-71.
- Malyshivska I. Multimodal metaphors in cinematic explorations of painkillers and addiction. Матеріали міжнародної наукової конференції «Мультимодальність і трансмедіальність: міждисциплінарні дослідження». Шевченко І.С (Ред.). Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2024. С. 50-52.
Інші публікації
- Малишівська І. В. Практикум з аналітичного читання за романом С. Хінтон “The Outsiders” для студентів І-ІІІ курсів [Електронний ресурс] / І. В. Малишівська. – 2018. – 50 с.
- Listening Comprehension: Careers (with audio/video guide) Student’s book / Укл. Артиш О. О., Малишівська І. В. Івано-Франківськ, 2018. – 33 с.
- Listening Comprehension: Careers (with audio/video guide) Student’s book / Укл. Артиш О. О., Малишівська І. В. Івано-Франківськ, 2018. – 65 с.
ОІМ 3 курс
ОІМ 2 курс
Теорія інтермедіальнсті: література і кінематограф
Консультації:
Середа 17-18
онлайн https://us05web.zoom.us/j/8086803337?pwd=U3VqUHlicHRsTTZYZjByRGpXV0E1dz09
E-mail: iryna.malyshivska@pnu.edu.ua
Тел: +38 0342 596069
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника